نیروی دریایی سپاه به حمله آمریکا به جزیره سیریک، پاسخ داد

نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا به جزیره سیریک، نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

نیروی دریایی سپاه به حمله آمریکا به جزیره سیریک، پاسخ داد

روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد. 

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»

منبع: تسنیم
ثبت نظر

مقالات مشابه
  • چگونه توافق با ایران، زمینه را برای درگیری بیشتر فراهم می‌کند
  • ۱۲ روز جنگ؛ مقدمه‌ای برای حمله دوم / چه‌کسی ترامپ را در تله نبرد با ایران انداخت؟
  • ترامپ بعد از جام جهانی به ایران حمله می‌کند؟/ ویدئو
  • آغاز دوره "جنگ ضربتی شبانه" میان ایران و آمریکا/ آیا جنگ‌های کوچک به جنگ بزرگ می انجامند؟
  • سطح آمادگی ایران برای حمله احتمالی آمریکا به خارک چقدر است؟